rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Rebecca - 29 september 2012 16:34

Blev lunch hos mormor och morfar där de bjöds på thaimat!! Mötte även en gubbe i trappen i dag som frågade om jag ställt min cykel utanför och när jag sa att den blev stulen när jag gjorde de så suckade han bara och sa inte din också. De visade sig att ett tiotal cyklar blivit stulna här utanför i år. Känns ju kul, han kunde inte kommit med den informationen för lite mer än en vecka sen så kanske jag hade haft min cykel kvar. Men men inte mycket att göra åt saken nu, nya cykeln står låst i cyckelrummet! 

Av Rebecca - 29 september 2012 12:44

Har just läst lite på ett forum där tråden handlade om att Fittja kommer ha böeutrop för muslimerna en gång i veckan. De är lite läskigt hur många som på riktigt tror att muslimerna gör de för att ta över hela Sverige, som verkligen tror att bara för att muslimer (och nu långt ifrån alla) betett sig illa i sina hemland kommer göra de här nu bara för att dom får kalla till fredags bön. 


Blir lite irriterad på att folk inte kan acceptera andra människor för den dom är. Låta invandrare ta med bra saker från sina land till Sverige. Och självklart gäller de även åt andra hållet med muslimer (eller andra folk  grupper) som tycker att vissa svenskar är dumma i huvudet för att dom tvekar med att godkänna böneutropen eller andra saker. 


Kan även tillägga att jag själv inte är troende, men jag är kristen efter som att jag är döpt. 

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards