rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Rebecca - 22 september 2012 18:08

Skulle ha en lugn dag hemma men så blev de inte! Mamma och pappa tyckte jag skulle komma hem till dom och äta lunch sen åka till västerås för jag behövde skor och jacka! Sagt och gjort, fick kyckling med pommes och sen åkte jag, mamma och älsta systern till västerås. Nu är jag ett par skor, en jacka, ett par mamma-tights och en mamma-tröja rikare! Inte nog med de ringer pappa och säger att han köpt en ny cykel till mig!! Tack tack för allt! 


Haft en bra dag men nu straffar min rygg mig med att göra riktigt ont och jag får sammandragningar så fort jag gör något och de gör nästan lite ont... Mysigt är de i alla fall när flickan i magen sparkar när man pratar med henne! 

Av Rebecca - 22 september 2012 09:47

Blev ju ingen uppdatering i går men jag orkade verkligen inte blogga, va helt slut när jag kom hem. Men i alla fall. Hamilton 2 va faktiskt bra, konstigt slut bara men de har väl någon förklaring. Hårfärgningen gick väl okej, nu är de inte miljarder olika färger i håret längre. Proven gick helt okej, nu sk jag bara få godkänt sen är jag klar med Engelska B. Min cykel blev snodd i går också. Så de va en händelserik dag!


I dag blir de till att ta de lugnt för jag har börjat hosta massor och sov ju ända till halv 10 så då måste jag vara sjuk... 

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards