rebeccasbloggliv

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

En vanlig dag...

Av Rebecca - 19 oktober 2012 09:29

I dag lyckades jag ta mig iväg till skolan även om de lockade att ligga kvar i sängen när de va kolsvart ute. Nu sitter jag och jobbar med en uppgift som handlar om media i Usa och jag måste säga att de inte är de lättaste att hitta information om. Eller så är jag helt enkelt dålig på googla!! 

Nu när jag ändå är i Uppsala ska jag passa på att gå lite på stan efter skolan, länge sen faktiskt. Inte för att jag har pengar att shopa för men ska hämta ut en body från Kappahl till lillflickan! Tänk om de skulle visa sig att de är en pojke, va fel allt skulle bli. Eller kanske inte fel men konstigt när man ställt in sig på en liten flicka. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 oktober 2012 17:55

I dag har de vart bebisprat hela dagen!  Först va vi till barnmorskan, som i dag va en annan än den jag har då hon va sjukskriven. Hon va jätte snäll även om hon tog blodprover på mig! Allt såg bra ut utom järnvärdet så nu blir de att bli duktigare...

Av Rebecca - 24 oktober 2012 11:14

Jag har inget att skriva på bloggen så från och med nu kommer de itne alls bli lika mycket uppdateringar här! Få se om jag skriver i morgon efter besök och BM och föräldra kursen. I dag blir de iallafall bara städa för mig, kanske en liten prommenad ...

Av Rebecca - 22 oktober 2012 17:07

Älsklingen ville ha kladdkaka och efter som vi inte har någon bak-form så fick de bli en sån man gör på en hel plåt    Vi har även gjort pizza som nu står i ugnen och jag börjar verkligen bli hungrig när man känner lukten! Men måste säga att jag va...

Av Rebecca - 20 oktober 2012 22:08

Blev lååång sovmorgon i dag, och efter de handlade vi mat för veckan som kommer. Man känner sig så vuxen när man går där och plockar i varor!  Vi va bjudna till farmor och farfar på middag så vi åkte dit och mormor och morfar va där. Vi fick tacos ...

Av Rebecca - 19 oktober 2012 20:40

När jag kom hem i dag hade älsklingen städat, diskat och matat sköldpaddor! De va kul att komma hem till, men mest att få se honom så klart! Hämtade som sagt ut en body, en rosa jätte söt med spetts! Och något paket från apoteket som innehöll lite ti...

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards