rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Rebecca - 23 september 2012 14:13

De finns så himmla mycket man vill här i livet och just nu är jag inne i en period när jag vill ha allt! Vill ha min gamla säng(!!!), ha klart med säng till flickan, ha en skit snygg barnvagn, möblera om i lägenheten (med möbler jag verkligen inte har),  vill vara klar med skolan, att lillflickan kommit till världen (fast de va dags då) och självklart att älsklingen ska vara här med mig... 


Men men.. man får nöja sig med att ha de som de är. De finns dom som har de så mycket värre. 

Inlägget avslutas med en bild på Olle!! 

 

Av Rebecca - 23 september 2012 11:41

Fått en massa gjort i dag och klockan är inte ens 12! Har matat sköldpaddor, fixat en garderob till min kille som han kan ha sen när han kommer hem, har packat upp "kontorslådan" och plockat in saker i en annan garderob! 


Har märkt att jag inte är hungrig längre.. Vet inte va de beror på men som i går såg jag att klockan va efter 6 och jag hade inte ätit. Va inte ens hungrig heller. Så om jag inte äter när man borde fast jag inte är hungrig så glömmer jag de.. Hoppas de blir bättre snart för jag har ju som sagt ett ansvar att lillflickan ska få i sig allt hon behöver också.

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards