rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Rebecca - 20 september 2012 20:29

Nu har farmor och farfar vart och hälsat på. Fick lite saker av dom som tex filtar, ett par skedar och ett bord till balkongen. Trevligt med lite sällskap! 

Nu ska jag nog bädda ut sängen och kolla på Nybyggarna på kanal 5 play med en kopp te. Lite jobbigt att datorn har börjat låta så överjävligt men men jag får stå ut. 

Av Rebecca - 20 september 2012 15:18

Idag kan jag inte påstå att de är speciellt underbart att vänta barn. De förutsätts att man ska vara så lycklig och inget är fel i hela världen. Men så är de inte. för just nu vill jag bara krypa ner i en varm säng och sova flera timmar. "stor" städade hela lägenheten i dag för även om de gör så ont i ryggen och man får sammandragningar så måste de göras. Man måste laga mat osv. Hämta cykeln måste jag också göra för den glömde jag helt bort i går så snart blir de en liten prommenad till stationen. 


Lite posetivt avslut då... De regnar inte ute, flickan i magen snurrar runt och små sparkar och i kväll får jag besök av farmor och farfar! 

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards