rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Rebecca - 27 september 2012 19:41

Va som sagt hundvakt åt den här lilla sötnosen i dag.

        

Sen när jag lämnat henne hos mormor och morfar åkte jag och mamma till Västerås där vi va till barnenshus och kollade på barnvagnar och lite allt möjligt. En ny barnvagn med allt man "ska ha" kostar massor faktiskt. Allt annat som säng osv med. Hämtade även ut en Baby Box där man fick lite små saker och massa information och reklam. 

Sen handlade vi mat och efter de blev de en tur till McDonalds, åt som valigt en McChicken! 

Av Rebecca - 27 september 2012 10:06

Jag inser nu att man borde ha hund när man är gravid, är i dag hundvakt och har nyss vart ut en sväng och de är inte sista gången jag kommer ut och går i dag! Fast å andra sidan skulle jag nog inte orka de i längden, speciellt inte när min rygg totalvägrar att sammarbeta, men i dag går de bra! Nu blir de att ta de lugnt en stund innan jag ska fixa lunch och sen när mamma slutar ska vi en sväng till västerås, ska hämta ut gravidpaket från barnens hus och tänkte passa på att titta lite på barnvagnar! 

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards