rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Rebecca - 7 september 2012 19:59

klockan är typ 8 en fredag och jag funderar på att gå och lägga mig. Förkylningen blir inte bättre och huvudvärken jag haft ett par dagar vill inte släppa. Så nu efter att fått i mig lite mat blir de nog att krypa ner i sängen med massa filtar och täcke och kuddar och försöka sova. Slutar väl med att jag vaknar vid 3 i natt och inte kan sova mera. Men men! Godnatt världen! 

Av Rebecca - 7 september 2012 13:37

Nu har jag äntligen fått EN uppgift från min engelska lärare. Kanske inte ens är fler efter den. Men just nu sitter jag och skriver om Florida i en uppgift som handlar om olika engelsktalande länder. Lite svårt att koncentrera sig när flickan i magen sparkar och resten av klassen har redovisning. 

Av Rebecca - 7 september 2012 08:58

I dag har jag lyckats komma iväg till skolan. Jag har bara fått uppgifter till ett av tre ämnen jag ska göra och dom uppgifter jag har förstår jag inte. Men tänkte visst då går jag och pratar med min svenska lärare. Men nej då idag är han inte här!! Blir sååå irriterad. Så nu sitter jag här i skolan, har noll uppgifter jag fattar och mina andra lärare har inte tid att ge mig uppgifter fast jag bett om de flera gånger i flera veckors tid. Kan lika gärna hoppa av skolan nu. 

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards