rebeccasbloggliv

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Framsteg!

Av Rebecca - 28 augusti 2012 10:47

Har fått den roligaste gravidboken av mamma, den heter "På smällen, från a till bebis" och är skriven av Ann Söderlund och Hanna Widell. Tror även folk som inte är gravida skulle tycka vissa delar va riktigt roliga! Men  i alla fall, satt och läste med boken på magen när helt plötsligt hela boken hoppar till. Innan jag fattar vad som hänt sker de igen och jag inser att de är flickan min som sparkar på! När jag tar bort boken ser man på magen hur de blir en liten bula där hon sparkar! Såå mysigt! 

 

 
 
Ingen bild

Sandra 18 år - Bf 30 Sep första barnet

28 augusti 2012 15:02

Hej! Jag råkades komma in till din blogg av någon slump, men iallafall så undrar jag om ni har börjat fundera på någon barnvagn eller om ni redan köpt en?! :) Det är bara för att jag är så nyfiken på vad andra har för barnvagnar ;) Om ni är mitt ute i barnvagns-djungeln så har jag några tips! Men det är bara att säga till. :)

Rebecca

28 augusti 2012 20:23

Än så länge har vi inte köpt någon vagn efter som vi inte har någon stans att ställa den. Vad tycker du är en bra barnvagn då?
Titta gärna in igen!

 
Ingen bild

Sandra 18 år - Bf 30 Sep första barnet

29 augusti 2012 18:09

Jag tex har en Emmaljunga edge duo combi jag är supernöjd med min!
Jag gillar iallafall Emmmaljunga men jag vet några andra på dom andra märkena men vilket märke vill du ha på din vagn?, 3 eller 4 hjul?,osv?

Rebecca

1 september 2012 22:48

Märke spelar inte så stor roll så länge den har 4 hjul och är lätt att köra men så klart stabil :) Tycker Emmaljunga har jätte fina vagnar

 
Ingen bild

Sandra 18 år - Bf 30 Sep första barnet

2 september 2012 14:59

Från Emmaljunga
Dessa vagnar passar för nyfödda och upp till 3-årsåldern.

Edge Duo Combi
Super snygg och bra vagn!

Läs mer på: www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/Edge_Duo_Combi-
21.html

City Cross
Bästa vagnen att ta sig fram på tex grusvägar,snö,skogsstigar och även i stan!

Läs mer på: www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/City_Cross-23.html

Mondial Duo Combi
(Kan inte säga så mycket om denna vagn!)

Läs mer på: www.emaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/Mondial_Duo_Combi-
18.html

Jag återkommer med dom andra märkena senare har ej tid nu! :)


Rebecca

3 september 2012 08:57

Tack så mycke för hjälpen!!

 
Ingen bild

Sandra 18 år - Bf 30 Sep första barnet

3 september 2012 15:00

Brio barnvagnar

Brio Happy
En suverän vagn!

Läs mer på: www.brio.net/sv-SE/To_Go_Stroller/Prams_and_Pushchairs/Happy/Happy_Combi_Pram.aspx

Brio Superior
Jag kan inte säga mer än att den är bra i alla tillfällen!

Läs mer på: www.brio.net/To_Go_Stroller/Prams_and_Pushchairs/Happy_Superior/Superior.aspx

Det var dessa vagnar jag rekommenderade för BRIO!

Övriga märken

Babytravel Grizzly Alimnium
Läcker vagn!

Läs mer på: www.babyproffsengbg.jetshop.se/grizzly-aliminum-p-910-c-184.aspx

Bugaboo Cameleon 3 Denim

Läs mer på: www.babyproffsengbg.jetshop.se/cameleon-3-denim-p-1152-c-183.aspx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 oktober 2012 17:55

I dag har de vart bebisprat hela dagen!  Först va vi till barnmorskan, som i dag va en annan än den jag har då hon va sjukskriven. Hon va jätte snäll även om hon tog blodprover på mig! Allt såg bra ut utom järnvärdet så nu blir de att bli duktigare...

Av Rebecca - 24 oktober 2012 11:14

Jag har inget att skriva på bloggen så från och med nu kommer de itne alls bli lika mycket uppdateringar här! Få se om jag skriver i morgon efter besök och BM och föräldra kursen. I dag blir de iallafall bara städa för mig, kanske en liten prommenad ...

Av Rebecca - 22 oktober 2012 17:07

Älsklingen ville ha kladdkaka och efter som vi inte har någon bak-form så fick de bli en sån man gör på en hel plåt    Vi har även gjort pizza som nu står i ugnen och jag börjar verkligen bli hungrig när man känner lukten! Men måste säga att jag va...

Av Rebecca - 20 oktober 2012 22:08

Blev lååång sovmorgon i dag, och efter de handlade vi mat för veckan som kommer. Man känner sig så vuxen när man går där och plockar i varor!  Vi va bjudna till farmor och farfar på middag så vi åkte dit och mormor och morfar va där. Vi fick tacos ...

Av Rebecca - 19 oktober 2012 20:40

När jag kom hem i dag hade älsklingen städat, diskat och matat sköldpaddor! De va kul att komma hem till, men mest att få se honom så klart! Hämtade som sagt ut en body, en rosa jätte söt med spetts! Och något paket från apoteket som innehöll lite ti...

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards