rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Rebecca - 31 augusti 2012 18:16

Nu har jag inte alls mycket kvar att packa innan flytten på söndag. Men desto mer att städa. Tycker synd om älsklingen som ligger nere i skåne och är sjuk    Önskar han va här så jag slapp känna mig så hjälplös. 

Av Rebecca - 31 augusti 2012 10:51

Skrev ju ingenting i går så får ta och uppdatera er lite. 

Igår va jag på v.20 möte hos barnmorskan fast jag är i v 24. De va en sjukgymnast, en dietist och en barnmorska där och pratade om allt man redan vet men de va ändå lite intressant. Fick lära sig om bakterier i mat och hur man förhindrar halsbränna men sånt har man redan fått massa information innan om..


I dag då så har jag vart till sjukgymnasten, visade sig att de va samma person som va och pratade i går. Efter att ha gjort en del tester kom han fram till att jag är ostabil i bäckenet och att de inte är konstigt att jag har ont. Fick en del övningar att göra och testa på både ett bälte och tens apart. Resten av dagen blir till att packa lite små saker och ta de lugnt! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards