rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Rebecca - 19 augusti 2012 13:38

Ja som rubriken säger, nu är de tillbaka till skolan. Har fått en del frågor om hur de blir med skolan nu när lillan kommer till jul. Men de är så här att efter som att jag va deprimerad stora delar av 1an och 2an så har jag missat massor båda åren.


Därför har jag nu fått chansen att läsa Svenska A, mediekunskap A, Idrott och Hälsa A och Engelska B nu i höst. Har inte allt för mycket kvar i alla kurserna och hoppas verkligen jag kommer kunna göra klart de så fort som möjligt. 


Jag kommer fortfarande gå med min vanliga klass så jag kommer gå i 3an fast läsa upp ettan. På så sett kommer jag att kunna börja 2an när jag bestämmer mig för att börja plugga igen! Jag kommer att bli journalist en dag! 

Av Rebecca - 19 augusti 2012 11:43

Jag längtar efter vintern! Sommaren är ju ändå slut, de bara regnar eller åtminstånde är mulet som bara den. Tänk då hur snön knastrar när man går, solen skiner och man kan ha snöbollskrig!


Sen kan man ju inte låta bli att längta efter våran lilla flicka som kommer i vinter, vilket kommer vara de bästa med hela vintern så klart!

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards