rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Rebecca - 7 oktober 2012 21:08

Ja nu är de ju ett tag sen jag skrev någont men jag har vart hos min moster med familj i Uddevalla i helgen! Va riktigt trevligt att träffa alla igen efter som de inte är så ofta vi ses och senaste gångerna har jag inte vart hemma när dom vart här. 

På vägen hem i dag stannade vi hos någon annan släckt, fast på pappas sida, vet inte exakt hur de hänger ihop men även de va riktigt trevligt och fick även veta att dom följer bloggen, så hej hej om ni läser de här!! Körde även hela vägen hem från trollhättan vilket gick bra, blev lite jobbigt när de blev mörkt men efter ett tag vänjde man sig. Men sen när de började regna 2 mil hemmifrån blev de tugnt. Men vi kom framm! 


Nu ska jag bara läsa ikapp allt jag missat i datavärlden innan jag hoppas i säng för i morgon blir de skola och sen fira min bror som fyller år! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards