rebeccasbloggliv

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Rebecca - 1 oktober 2012 22:03

Va barnvakt nu i kväll åt mina småsyskon. Ett riktigt krävande jobb! Älsta lillasystern lagade mat och först vid 8 kom minsta systern hem och strax där efter kom min bror. Vi alla satt och mer eller mindre kollade på x factor innan tjejerna gick och la sig. Sen jag kom hem har jag hunnit med en varm dusch och lagt iordning tvätten som ska tvättas i morgon. 

Ursch,, i morgon blir ingen rolig dag. Pojkvännen opereras och jag är hos honom, känner mig jätte elak och dålig. Själv ska jag fylla ut dagen med ett besök till barnmorskan, lämna en bok på biblioteket och tvätta! 

Av Rebecca - 1 oktober 2012 14:48

Såg att Magnus Betnér kommer hit om några veckor. Hade vart sjukt roligt att gå och kolla på, men nej då man måste vara 21 för att komma in. Så jäkla besviken på att alltid vara för ung. Men så va de när jag va 14 med, jag va besviken på att jag va för ung för att köra moppe. Men när jag väl fylde 15 så tog jag inte ens moppe kort så jag körde aldrig moppe i alla fall.. 

Av Rebecca - 1 oktober 2012 09:16

Igår blev de inga inlägg på bloggen men hade inget att skriva i går. 

I dag då så klev jag upp halv 7 även fast de tog emot. Åkte i väg till skolan och lyckades få tag på min lärare direkt på morgonen så nu vet jag vad jag ska göra och fick veta att om jag gör klart alla uppgifter så blir jag klar med både Svenska A och B!! Vilket betyder 100p mindre att läsa sen! 

De börjar faktiskt bli jobbigt att ta sig till skolan, ryggen gör ont och jag får ett x antal sammandragningar bara av att gå. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Rebecca och bloggar om att bli mamma och även om mitt övriga liv!

Bebis

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Senaste inläggen

Länkar

  • Blogglista.se

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards